برکناری میر حسین موسوی - یادداشت های یه آسمونی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشت های یه آسمونی

سحام نیوز: که پیش تر به همراه یک روزنامه اقدام به پخش اعترافات از بازداشت شدگاه وقایع اخیر کرده بودند از احتمال برکناری میر حسین موسوی از سمتش در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.
همچینین علی لاریجانی به علت موضع گیری هایش در قبال وقایع اخیر مورد اتهام قرار گرفت.
به گزارش انی سایت خبری عملکرد ناخوشایند میرحسین موسوی در سوء استفاده و بهره برداری نادرست از احساسات هواداران خود و نیز سوق دادن کشور به سمت اغتشاش و ناآرامی بسیاری از شخصیت های اجرایی و علمی نظام را نگران و ناخورسند کرده است.

در جلسه چندی پیش شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از موضوعات مورد بحث، حوادث قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری بوده است که به استناد آن عملکرد دو نامزد اصلاح طلب به خصوص مهندس موسوی با نارضایتی شدید اعضای این شورا مواجه می شود.

دراین جلسه، دکتر ولایتی که سابقه فعالیت در زمان نخست وزیری میرحسین را نیز دارد با تحلیل شرایط فعلی کشور و لغزش های موسوی و نزدیکانش، سخنان و انتقادات تندی را علیه وی مطرح می کند .

بر اساس این گزارش، از حاشیه های داغ جلسه این شورا تاکید یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اخراج میرحسین از فرهنگستان هنر بوده است. به طوری که این پیشنهاد با نظر دیگری ضمیمه شده و بر پایه آن چند تن از اعضای عالی ترین شورای سیاست گذاری های فرهنگی کشور به صراحت بیان می دارند که میرحسین موسوی نباید جایی در این شورا داشته و بایستی از آن کنار گذاشته شود.

گفتنی است که در پاسخ به درخواست چند عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که درخواست اخراج موسوی را از این شورا داشته اند یکی از اعضای بانفوذ این شورا بیان می دارد که میرحسین موسوی با اقداماتی که انجام داده خود به خود عزل شده است.

باید خاطر نشان کرد که با توجه به پرونده نه چندان مثبت میرحسین موسوی در دامن زدن به اغتشاشات و انجام اقدامات غیر قانونی، برخی از نزدیکان وی که یقین به عدم صلاحیت وی در اشتغال به پست ها و سمت های عمومی پیدا کرده اند با فرار به جلو مدعی شده اند که موسوی از تمامی سمت های خود استعفا می دهد. این در حالی است که برخی نمایندگان مجلس و مسئولان و تشکل های مردمی برای تشکیل پرونده قضائی درباره سوء استفاده های موسوی، رایزنی ها و اقدامات خود را شروع کرده اند.

همچنین این سایت با اشاره به روزنامه خبر گفت:
روزنامه خبر با مدیریت جدید، از سال گذشته با هدف تاثیرگذاری و تبلیغ کاندیدای خود در دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری پا به عرصه مطبوعات کشور گذاشت.

این روزنامه ثروتمند و پر هزینه که برای علی لاریجانی رئیس مجلس هشتم فعالیت می کند، در ابتکاری بدیع، اقدام به انتشار مطالب و تیترهای تمسخرآمیز نسبت به رسانه ها و افراد مخالف عقیده خود کرده است.

این اقدام به همراه جعل اخبار گوناگون که از دیگر شگردهای این روزنامه می باشد، در حالی صورت می گیرد که گردانندگان آن، خود را روزنامه نخبگان کشور! می نامند.

حمایتهای تمام قد این روزنامه از اصلاح طلبان و میرحسین موسوی در ایام انتخابات و آشوبهای پس از آن که با نقد غیر اصولی و تخریبهای افراطی از دولت محمود احمدی نژاد همراه بود، در حالی صورت می گرفت که عملکرد این طیف، در سالهای گذشته در صداوسیما و با تولید برنامه هایی نظیر، هویت، چراغ و نمایش رقاصی زنان و مردان عریان در کنفرانس معروف برلین، مورد اعتراض رقبای دیروز و متحدان استراتژیک امروز آنها قرار گرفته بود.

بنا براین گزارش، گسترده شدن دایره اهانتهای این روزنامه از دولت به منتقدین عبدالله جاسبی که وی نیز از حامیان بی چون و چرای میرحسین موسوی در انتخابات بود، کنجکاوی خبرنگار جهان را به دنبال داشت.

با بررسی های اولیه مشخص شد، حسین انتظامی مدیر مسئول روزنامه خبر، که به جهت انتشارمقاله ای موهن در روزنامه جام جم از این روزنامه اخراج شده بود، از نزدیکان جاسبی(رئیس دانشگاه آزاد) می باشد و هم اکنون نیز با عنوان رئیس کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت است.

با این تفاصیل به نظر می رسد در آستانه تغییر قریب الوقوع عبدالله جاسبی از دانشگاه آزاد، تحرکات جریانات وابسته به وی که همراه با عصبیت های اهانت آمیز است افزایش یافته و لمپنیزم مطبوعاتی جای نخبه گرایی در این رسانه را گرفته است
نوشته شده در چهارشنبه 88/4/17ساعت 2:5 صبح توسط وحید نظرات ( ) | |


فال عشق

FreeCod Fall Hafez

کد بارش قلب


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس