علیآبادی سوژه روز رسانه ها - یادداشت های یه آسمونی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشت های یه آسمونی

اشتباه‌های رییس سازمان تربیت بدنی در جلسه تربیت بدنی با روسای هیئت‌های فوتبال سوژه روز رسانه ها شده است.

به گزارش «فردا»، علی آبادی در این جلسه گفته بود: «فکر می‌کنم آخرین باری که یک تیم ایرانی موفق به کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی آسیا شد، به اوایل انقلا‌ب برگردد یا نهایتا دو سال بعد از انقلا‌ب این قهرمانی به دست آمده است». این در حالیست که تیم فوتبال پاس تهران در سال 1370 با مربیگری فیروز کریمی به عنوان قهرمان آسیا نائل شد.

وی همچنین در خصوص آخرین مسابقه تیم ملی ایران در این جلسه گفت: من این بازی را در برابر امارات را تماشا می‌کردم که مجید نامجومطلق قصد کنترل توپ با سینه را داشت اما توپ 7 متر با وی فاصله گرفت و نتوانست آن را حفظ کند که اسماعیل مطر که توپ را گرفت و روی دروازه ما خطرساز شد. این ها بحث فنی است که باید از کودکی آموزش داده شود.

این در حالی است که مجید نامچو مطلق سال 1376 از تیم ملی خداحافظی کرده و در زمان خداحافظی نامجو مطلق احتمالاً اسماعیل مطر نوجوانی 10 ساله بوده است.

علی آبادی همچنین در خصوص ایجاد سبک در فوتبال ملی گفته است: شما بروید بازی اسپانیا و پرتغال را نگاه کنید که چگونه بازیکن اسپانیایی که یک متر و 60 سانتی‌متر قد دارد موفق می‌شود. ما با اسپانیایی‌ها و پرتغالی‌ها چه تفاوتی داریم. باید سبکی ایجاد کنیم که تمام تیم‌هایمان از آن پیروی کنند.

این اظهارات در حالی است که کوتاه‌قدترین بازیکن‌های اسپانیا هم ژابی هرناندز، داوید سیلوا و بویان کرکیچ یک متر و 70 سانتیمتر قد دارند.

گفتنی است چندی پیش علی‌آبادی در بیان دلیل تاکید بر استفاده از نام پیروزی به جای پرسپولیس گفته بود: «مردم ما از شعار استقلال، پیروزی، جمهوری اسلامی خاطره خوشی دارند.»


نوشته شده در یکشنبه 87/10/8ساعت 1:12 صبح توسط وحید نظرات ( ) | |


فال عشق

FreeCod Fall Hafez

کد بارش قلب


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس