تجاوز به جسد زن مرده - یادداشت های یه آسمونی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشت های یه آسمونی

کارمند یک کلیسا واقع در استان "وست من لند" سوئد به اتهام تجاوز به جسد یک زن مرده توسط پلیس بازداشت شده است. این مرد 40 و اندی ساله که به جرم خود نیز اعتراف نموده است هفته گذشته توسط پلیس بازداشت گردید.
این واقعه در روز 4 ماه اوت و زمانی فاش شد که یک کارمند دیگر کلیسا صبح زود به کلیسا رفته و اتوموبیل متهم را در پارکینگ کلیسا مشاهده میکند. وی در داخل کلیسا متوجه چند قوطی آبجو خالی میگردد و پس از آن در سردخانه کلیسا که در زیر زمین آن واقع شده متوجه میشود که درب یک تابوت در جای خود قرار ندارد. وی به آشنایی که در یک دفتر کفن و دفن مشغول به کار است تلفن میکند و پس از آن نیز مشخص میگردد که به جسد زن مرده ای که در تابوت قرار داشته تجاوز شده است. در این زمان متهم سریعا کلیسا را ترک میکند. تحقیقات حاکی از آن است که جسد این زن به سالن اصلی کلیسا و در محلی که قوطیهای آبجو در آن یافت شده است برده شده و در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته و سپس مجددا داخل تابوت قرار داده شده است. گفته میشود جسد این زن بصورتی در تابوت قرار داده شده است که به خودی خود گواه انجام تجاوز بوده است. خویشاوندان این زن درگذشته از این واقعه شدیدا برآشفته هستند.
قرار است یک کالبد شکافی جدید بر روی جسد این زن صورت گیرد. بررسیهای اولیه پرونده های مربوط به اینگونه جرایم که در اصطلاح قانونی "نقض آرامش گور" خوانده میشود در سوئد کاملا محرمانه است و تحت قانونی بنام "حفاظت از دسترسی" قرار میگیرد. معنی این قانون که در موارد بسیار نادر مورد استفاده قرار میگیرد این است که تنها افرادی که بصورت مستقیم در رابطه با پرونده قرار دارند به اطلاعات درون پرونده دسترسی خواهند داشت. اجرای این مقررات عمدتا جهت حفظ امنیت فرد متهم صورت میگیرد.
دادستان ایوا مورن با اشاره به محرمانه بودن پرونده از ارائه هر گونه اطلاعاتی در این زمینه خودداری ورزیده است. متهم سالها بعنوان کارمند کلیسا مشغول به کار بوده است. اکنون این نگرانی وجود دارد که متهم قبلا نیز دست به چنین عملی زده باشد. متهم علاوه بر تجاوز به جسد, همچنین به چند فقره دزدی قبلی از اشیای عتیقه کلیسا نیز اعتراف نموده است. وی روز سه شنبه به حکم دادگاه بدوی وستر مان لند تا تکمیل پرونده و تشکیل دادگاه اصلی کماکان در بازداشت باقی نگاه داشته شد.
نزدیکی جنسی با جسد مرده در اصطلاح علمی آن "نکروفیلی" نامیده میشود و به افرادی که دست به این عمل میزنند "نکروفیل" اطلاق میگردد. مجازات جرم "نقض آرامش گور" در سوئد از جریمه نقدی تا دو سال زندان است. در قوانین مربوط به "نقض آرامش گور" در سوئد از جمله آمده است: "فردی که بصورت غیر قانونی جسد یک انسان درگذشته و یا خاکستر وی را به محل دیگری انتقال دهد, به آن صدمه رسانده و یا مورد بی احترامی قرار دهد به حداقل جریمه نقدی و حداکثر دو سال زندان محکوم خواهد گردید".
نوشته شده در یکشنبه 87/8/26ساعت 1:0 صبح توسط وحید نظرات ( ) | |


فال عشق

FreeCod Fall Hafez

کد بارش قلب


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس