داستان دنباله دار عکس های احمدی نژاد - یادداشت های یه آسمونی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادداشت های یه آسمونی

در پی جنجال سال گذشته رسانه های غربی در مورد تصاویر شرکت احمدی نژاد در جریان تصرف سفارت آمریکا، این بار تصاویر جدیدی از آرشیو بیرون آورده شده است تا این ادعا بار دیگر تکرار شود. تصاویر مذکور را یک نشریه روسی منتشر کرده است.
 
به گزارش الف، نشریه تکزاس رینمیکر در مطلبی زیر عنوان "محمود! ما هنوز یکی به تو بدهکاریم" به نقل از نشریه روسی کامرسنت نوشت :در بررسی تصاویر آن روزها، تصویری از یکی از عکاسان روسی حاضر در واقعه یافت شده است که اثبات می کند محمود احمدی نژاد یکی از پاسداران شرکت کننده در این جریان بوده است. به ادعای این نشریه روسی، عکس، محمود احمدی نژاد را در حالی نشان می دهد که با تفنگی در دست، به دیوار سفارت آمریکا تکیه داده و رو به دوربین لبخند می زند.ادعای این نشریه روسی بازتاب نسبتا گسترده ای در نشریات محافظه کار آمریکا داشته است.
عکس مذکور توسط عکاس نشریه "ولست"، اوگنی ژیرنو، گرفته شده است. نشریه روسی می افزاید، با بررسی فیلم های موجود در آرشیو  AP و AFP، صحت عکس مذکور مورد تایید قرار گرفت.
 
نشریه مذکور طی بیانیه ای اعلام کرد با مصاحبه با تعدادی از اعضای سابق سفارت روسیه در آنزمان، حضور عکاس روسی در مقابل دیوار جنوبی سفارت در روزهای گروگانگیری تایید شده است.
 
اضافه می شود، رئیس جمهور سال گذشته ضمن تایید اقدام دانشجویان خط امام در تصرف لانه جاسوسی، حضور خود در این واقعه را تکذیب کرده بود.Posted image

نوشته شده در پنج شنبه 87/8/2ساعت 8:51 عصر توسط وحید نظرات ( ) | |


فال عشق

FreeCod Fall Hafez

کد بارش قلب


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس